.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بحران کم آبی در استان گلستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: این استان با بحران کم آبی روبرو است.

به گزارش شمال نیوز ، عباس رضایی افزود: این درحالیست که این استان از مواهب طبیعی و خدادای فراروانی برخوردار است و برای رفع مشکل کم آبی باید برنامه ریزی شود.

وی اظهار داشت: جداسازی آب فضای سبز از آب شهری از جمله راهکارها برای تامین کم آبی است و باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

وی خاطرنشان کرد: استاندارد جهانی سرانه مصرف آب بین 75 تا 150 لیتر است درحالیکه این میزان در استان به 220 لیتر به ازای هر نفر می رسد.

به گفته رضایی، حدود نیمی از مشترکان آب و فاضلاب شهری در این استان الگوی مصرف را رعایت می کنند در حالیکه این تعداد میزان زیادی از آب تولیدی را در اختیار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان بیان داشت: تولید هر یک هزار لیتر آب پنج هزار ریال هزینه دارد اما با قیمت 390 ریال در اختیار مشترکان قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب نباید تنها متوجه مشترکان باشد بلکه تکالیفی برای این مجموعه ها و دستگاه های دولتی نیز ایجاد شده است.

وی افزود: برای کاهش مصرف آب و مقابله با کم آبی باید راهکارهای اساسی اندیشیده شود که بخشی از آن را باید مسئولان و متولیان امر و بخشی دیگر را مردم باید عهده دار شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.